Az OLED televíziók és Liam Neeson az LG első Super Bowl-reklámjának főszereplői

Az NFL, azaz az amerikaifoci bajnokság döntője a hagyományosan év legnézettebb, és ebből fakadóan televíziós szempontból is az egyik legfontosabb eseménye. Ez olyannyira így van, hogy a mérkőzés szünetében a reklámok is komoly figyelmet kapnak, sok cég direkt erre az alkalomra készít különleges hirdetéseket. 2016-ban az LG is egy speciális kisfilmmel készül, amelynek főszereplői az Signature OLED televíziók, és Liam Neeson.

A reklámfilm apa és fiú együttműködésében készült, hiszen a világhírű Ridley Scott producerkedése mellett fia, Jake Scott rendezte. A videó fő motívuma az LG azon elkötelezettsége, hogy a jövő televíziós technológiáit hozza el a jelen vásárlói számára. A szpot egyébként azt mutatja be, hogy az LG milyen módon hozza el a jövő szórakoztató elektronikai innovációit a forradalmi technológiájú OLED televízióin keresztül. A történet középpontjában az LG legújabb, hihetetlenül kecses és vékony OLED tévéje áll, amely korábban soha nem látott képminőséget nyújt a legmélyebb sötét tónusok és a végtelen kontrasztarány megjelenítésével.

„Ez egy mozgalmas rövidfilm” ― nyilatkozta a reklámfilm producereként közreműködő neves rendező, a  lovaggá ütött Sir Ridley Scott. „A szpot az innovációs elsőségért és a jövő technológiájának megteremtéséért folytatott versenyt mutatja be” ―  tette hozzá.

Liam Neeson a „jövőből érkezett embert” játssza, aki a mindennapokba csempészi a jövő technológiáját ―  éppen úgy, ahogy azt az LG is teszi úttörőnek szánt OLED technológiájával.

„A karakterem egy jövőből érkezett, rejtélyes férfi, akinek fontos küldetése van a jelenben” ― fogalmazott Neeson. „Ő jeleníti meg a jövő iránti belső vonzódásunkat, kíváncsiságunkat”  ―  tette hozzá.

„Az volt a célunk, hogy egy sosem látott, különleges világot hozzunk létre, és ebben mutassuk be az OLED különleges tulajdonságait” ― mondta Jake Scott, a reklámfilm rendezője.

Az LG új reklámfilmjében egyesült a két hollywoodi nagyágyú, Ridley és Jake Scott szakértelme, illetve kreativitása. Ők ketten nemcsak díjnyertes filmjeikről híresek, hanem elismert reklámfilmkészítők is. Mindketten letették már védjegyüket nagy sikerű alkotásaikkal e téren is: Ridley a Macintosh 1984-es szpotjával vált ikonikussá, Jake pedig a Budweiser ―  tavaly szintén a Super Bowl alatt bemutatott ―  „Elveszett kutya” (Lost dog) reklámfilmjével.

A szórakoztatóipari szupercsapatot Liam Neeson teszi tökéletessé, akinek ez már a második Super Bowl-reklámszereplése: az tavalyi döntő okostelefonos játékhoz készült, méltán elhíresült Clash of Clans-szpotja után. Utóbbi a legnépszerűbb Super Bowl-hirdetés a YouTube-on, százmillió feletti nézettséggel. Neeson és Ridley Scott legutóbb 2005-ben, az akcióban gazdag Mennyei királyság című filmen dolgozott együtt –  a mostani LG-reklámfilm pedig hasonlóan izgalmasnak igérkezik.

„Ridley és Jake hihetetlenül kreatív csapatot alkotnak. Olyat, amikor érzed, hogy jó kezekben vagy” ―   fogalmazott Neeson.

Az LG prémium kategóriás Signature OLED televíziója az idei CES szórakoztatóelektronikai szakkiállítás legjobb innovációjának járó díját (Best of Innovation award) is elnyerte. A készülék az elismerést nem csupán kiemelkedő képminőségének, hanem letisztult formatervének is köszönheti. A csúcsminőségű mérnöki tervezés és dizájn eredményeként a hihetetlenül vékony OLED képernyő (2,57 mm) mögé egy áttetsző üveghátlap került, az egyedülálló audióélményt pedig egy erőteljes, soundbar-hangrendszer szolgáltatja.

 

Facebook

Youtube

Google Plus

Infochat